mind your edu2023 3

stefani xristina

Η Χριστίνα Στεφανή είναι Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας.

Σπούδασε Χημικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διδακτική της Χημείας και τις Νέες Τεχνολογίες και κάτοχος Διδακτορικού στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

Διορίστηκε στη Δημόσια Εκπαίδευση μετά από εξετάσεις του ΑΣΕΠ και έχει υπηρετήσει σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, μεταξύ των οποίων το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ελληνικού, το Μουσικό Σχολείο Ιλίου και το Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων.  Έχει υπηρετήσει επίσης στα Παιδαγωγικά Ινστιτούτα της Ελλάδας και της Κύπρου, καθώς και ως Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Έχει συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας για τη σύνταξη Προγραμμάτων Σπουδών και την εκπόνηση Εκπαιδευτικού Υλικού.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ η εργασία της «Alternative conceptions and difficulties of students regarding the quantum mechanical model of the atom”, βραβεύθηκε στο 6th World Congress of Theoretically Oriented Chemists WATOC 02, που διεξήχθη στο Lugano της Ελβετίας, τον Αύγουστο του 2002, ως η καλύτερη στο section: Education.

Άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε συλλογικό τόμο, σε έγκριτα ελληνικά περιοδικά, καθώς και στο περιοδικό Journal of Research in Science Teaching.

Ενδεικτικά:

  • Μπομπέτσης & Στεφανή (2004), “Εφαρμογή της Ομαδοσυνεργατικής Μεθόδου στην Εργαστηριακή Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 8-9, 22-31
  • Στεφανή Χ. (2005), “Εποικοδομισμός και Φαινομενογραφία: Η αναζήτηση του κοινού τόπου στο «πλαίσιο» της μετανεωτερικότητας”. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, Έρευνα και Πράξη, Ε.ΔΙ.Φ.Ε. Τρίμηνη Έκδοση για την Εκπαίδευση, Τεύχος 8-9, Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2005, σελ. 47-54.
  • Stefani, &, Tsaparlis, G.(2009), “Students’ Levels of Explanations, Models, and Misconceptions inBasic Quantum Chemistry: A Phenomenographic Study”. Journal of Research in Science Teaching, 46, 520–536
  • Στεφανή Χ. (2011) “Το Πρόβλημα της Αναπαράστασης και η Αναζήτηση Εναλλακτικών Διδακτικών Προσεγγίσεων στην Κβαντική Χημεία”. Συλλογικός Τόμος: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική των Επιστημών, Επιμέλεια Κ.Σκορδούλης κ.α., Εκδόσεις Νήσος, Αθήνα 2011.

Εγγραφή στο newsletter